::DIAGNOZA I TERAPIA PEDAGOGICZNA
Informujemy, że rekrutacja na Studia Podyplomowe odbywać się będzie cyklicznie według następujących zasad:
Na semestr zimowy w terminie: 1-30 września każdego roku
Na semestr letni w terminie: 1-28 lutego każdego roku
Charakterystyka Studiów
Studia podyplomowe umożliwiają zdobycie przygotowania merytorycznego do prowadzenia diagnozy i terapii pedagogicznej. Nadają kwalifikacje do prowadzenia zajęć terapeutycznych z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się w przedszkolach, szkołach i placówkach pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz w innych placówkach, w których udzielna jest wparcie o takim charakterze.
Podstawowym celem studiów podyplomowych jest przygotowanie słuchaczy do: pracy z dziećmi i młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, rozpoznawania zaburzeń i dysfunkcji rozwojowych oraz organizowania i prowadzenia indywidualnych i grupowych zajęć terapeutycznych oraz wspomagających.
Program studiów podyplomowych zakłada realizację 300 godzin dydaktycznych oraz 60 godzin praktyk. Niezbędna liczba punktów ECTS do ukończenia studiów 35 punkty ECTS.
Uprawnienia studiów podyplomowych
Ukończone studia umożliwiają pracę w zawodzie: nauczyciel specjalista terapii pedagogicznej ujęty w KZiS numer 235909 (Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7.08.2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania).
Organizacja studiów podyplomowych
- Czas trwania 3 semestry
- Opłata za jeden semestr 1.200 zł
- Liczba godzin dydaktycznych 300
- Liczba godzin praktyk - 60
- Przewidywana liczba słuchaczy (warunkująca uruchomienie edycji studiów) - 30 osób
- 6. Przewidywane terminy uruchomienia studiów, według zasady: w semestrze zimowym październik każdego roku, w semestrze letnim - marzec każdego roku.
więcej informacji [PDF]
Program studiów podyplomowych [PDF]
Regulamin studiów podyplomowych[PDF]
Potrzebne dokumenty
Podanie o przyjęcie na studia podyplomowe [PDF], pobierz [DOCX].
Kwestionariusz osobowy [PDF], pobierz [DOC].
|